Kampanje for å lære nordmenn om hudhelse

0
246
hudhelse
Ansiktet deles inn i 14 soner

FACE MAPPING Dermalogica, verdens ledende profesjonelle hudpleiemerke, lanserer i september en nasjonal kampanje som skal lære nordmenn om hudhelse gjennom vårt unike konsept, Face Mapping.

Hudhelse med tre metoder

Face Mapping er et innovativt system som kombinerer tre metoder for hudanalyse: Visuell undersøkelse, undersøkelse av huden gjennom berøring og tradisjonell kinesisk ansiktsdiagnose, som innebærer at huden “leses” som en indikator på kroppens gjenerelle helse. I motsetning til en vanlig hudanalyse, deler Face Mapping huden inn i 14 soner for å kunne ta hensyn til at ansiktet kan ha flere ulike hudtilstander på samme tid. Denne detaljerte analysen gjør at hudterapeuten kan foreskrive en tilpasset og målrettet hudpleierutine, for å behande din hud sine unike behov.

Landsdekkende kampanje

Fra 31. august til 13. september har vi en landsdekkende kampanje, der vi tilbyr alle forbrukere en gratis Face Mapping hudanalyse. Det vil bli arrangert aktiviteter og eventer i hudpleieklinikker Norge rundt. En heldig vinner vil bli trukket blant alle som har fått utført en Face Mapping hudanalyse. Premien er Dermalogica produkter for 5 000,-.

SHARE
Helseinfo er en informasjonskanal. Vi formidler helsenyheter, helseblogg om kosthold og trening, pressemeldinger og annen helseinformasjon. Vi skriver om helse i Norge og formidler også helsesaker fra utlandet.